Bence

Divatbabákkal a veszélyben lévő gyermekekért

2015.10.19. 15:32

Programkereső

Az UNICEF jótékonysági kampányt indított a divatszakma neves képviselőinek közreműködésével.

Az UNICEF eredeti, francia kampánya után - ahol többek között a Chanel, Louis Vuitton és Christian Dior divatház képviseltette magát -, ezúttal a magyar divatszakma tervezőinek krémje tervezett dizájn babát és hozzá illő babaruhát. Alkotásukkal olyan neves tervezők és márkák álltak a kampány mellé, mint Léber Barbara, Daalarna, Luan by Lucia, Je Suis Belle, USE unused, Slang Slang, Romani Design, Tomcsányi Dóri, Matyodesign, Manuéla és Manier Szalon.

A különleges és egyedileg felöltöztetett dizájn babákat magyar kiválóságok, közismert és népszerű személyek „fogadták örökbe”, mert egyetértenek, azonosulnak célunkkal: fontos felhívnunk a figyelmet a világ veszélyben élő gyermekeire. Ada, Ábel Anita, Balla Eszter, Csemer Boglárka, Dobó Kata, Erdei Zsolt, Farkasházi Réka, Für Anikó, Gryllus Dorka, Hámori Gabriella, Horgas Eszter, Liptai Claudia, Marozsán Erika, Osvárt Andrea, Ördög Nóra, Vajna Tímea, Risztov Éva, Tenki Réka, Trokán Nóra és Udvaros Dorottya - mindannyian a kezdeményezésünk mellé álltak.

Szomorú tény, hogy a világban naponta még mindig 16 000 gyerek hal meg megelőzhető okok miatt. Mert nem jutnak tiszta vízhez, élelemhez, gyógyszerhez. 230 millió gyerek él fegyveres konfliktusok sújtotta területen, tavaly pedig 30 millió menekült gyermek volt a világban. Magyarországon minden 10. gyerek érintett a bántalmazás valamilyen formájában.

A „Benned élő gyermek” névre keresztelt kollekció a nagyközönség számára november 10. és 20. között tekinthető meg a Kempinski Hotel Corvinus Budapest földszintjén. A kampány időszakában online adományozásra van lehetőség az unicef.hu weboldalon.

A kampány záróeseménye egy jótékonysági árverés november 20-án a Kempinski Hotel Corvinus Budapestben, melynek helyszínét a szálloda biztosítja. A rendezvény együttműködő partnere a NOBU Budapest. Az aukción meghívott vendégeink licitálhatnak az egyedi és különleges alkotásokra. A kampány és az aukció során befolyt összeget az UNICEF a veszélyben lévő gyerekek megsegítésére fordítja majd, többek között tiszta víz, terápiás élelmiszer, gyógyszer, oktatás és védelem formájában.