Emma

Szívvel-lélekkel

2012.03.16. 10:17

Programkereső

A Hagyományok Háza Baráti Köre Egyesület a népi kultúra 21. században élő formáinak népszerűsítését célzó kampányt indított.

Ennek szignáljára, logójára és szlogenjére írtak ki pályázatot, amelynek beadási határideje március 10-én lejárt, és amelyre 42 pályázó 74 pályaművet küldött be. A zsűri a „Hagyomány. Éld bele magad!" szlogent találta a legjobbnak, amelyért a győztes 50 ezer forint díjazásban részesült. A szignálok közül 20 ezer forinttal jutalmazták a legjobbnak ítélt művet, de ebben a kategóriában győztest nem hirdettek.

Hagyományok Háza
Hagyományok Háza

Mivel megfelelő logót még nem találtak a beérkezett munkák között, s a Hagyományok Háza Baráti Köre Egyesület tovább keresi a népi kultúra mai formáit népszerűsítő Szívvel-lélekkel kampány logóját. Az újabb pályázatra március 25-ig várják a pályaműveket a hhbk@hagyomanyokhaza.hu címre. A győztes mű bruttó 80 ezer forint díjazásban részesül. Az újra kiírt pályázaton belföldi vagy határon túli magánszemélyek vehetnek részt, egy induló legfeljebb három munkával jelentkezhet. Serfőző Melinda, Hagyományok Háza sajtóreferense elmondta: előnyt élveznek azok a pályázók, akiknek alkotásaiból egyértelműen látszik a kapcsolat a magyar népi hagyományokkal, ám mindezt a mai kor szellemiségének megfelelően mutatják meg.