Katalin

Hivatalosan is hungarikum lett a Fonó

2015.11.30. 09:12

Programkereső

A Fonó Budai Zeneház márka 2015-ben elnyerte a MagyarBrands címet. A Magyar Brands program olyan magyar vonatkozású márkákat díjaz immáron hatodik éve, amelyek a magyar vállalkozások méltó képviselői hazánkban – és közülük nagyon sokan, így a Fonó is – hazánkon kívül is.

A díjazottak kiválasztása hét szakmai szempont alapján több körös zsűrizéssel történt. A díj elnyerése kiemelkedő érdem az idén húszéves, épp jubileumát ünneplő és Prima Primissima díjra jelölt Fonónak.

Fonó Budai Zeneház
Fonó Budai Zeneház
Fotó: Tamas Kende

“A MagyarBrands-díjazott márkákhoz kapcsolt értékek – ismertség, kedveltség, megbízhatóság – olyan kézzelfogható előnyöket jelentenek a partnerek számára, amelyek az eredményes munka folytatásának fontos biztosítékai.”

A Fonó Budai Zeneház nemcsak mint kulturális tér, koncert- és táncházi helyszín, több fesztivál szervezője, hanem mint az ország és a regió első számú nép- és világzenei “WOMEX Top Label” kiadója is beírta magát a köztudatba.

Az idén húszéves Fonó szeptembertől egészen december végéig ünnepli jubileumát Fonó20 sorozatával, amelyben többek között olyan neves előadók szerepelnek mint Herczku Ágnes, Pál István Szalonna, Harcsa Veronika vagy a tuvai Hunn Huur Tu torokénekes együttes. A Fonó idén Népművészet és Közművelődés kategóriában lett Prima, és Prima Primissima díjra is jelölték. A szavazás részleteiről ide kattintva olvashatsz.