Máté, Mirella

Superbrand a Madách Színház is

2012.07.02. 13:23

Programkereső

Idén nyolcadik alkalommal ült össze a 18 tagú, független szakemberekből álló bizottság, akik a Madách Színházat érdemesnek találták arra, hogy viselhesse a Superbrands 2012 védjegyet.

A Superbrands azon márkák előtt tiszteleg, melyek kiemelkedő sikereket értek el, illetve e kivételes eredmények fenntartásáért dolgoznak. A Brand Council, mely 1995-ben jött létre Nagy-Britanniában, ma már 87 országban működik és minden országban létrehoz egy független és önkéntes bizottságot, amelynek legfőbb feladata annak biztosítása, hogy azonos ismérvek alapján csak az arra érdemes márkák kaphassák meg a Superbrands státuszt.

A szakértői bizottság tagjai a márkákat a következő elv alapján értékelik: "Superbrands az a márka, amely a saját területén kitűnő hírnevet szerzett. A márkához kapcsolt értékek olyan érzelmi és/vagy kézzelfogható előnyöket nyújtanak, melyeket a fogyasztók elvárnak és elismernek."

A bírák figyelembe veszik még az adott brand tradícióját, történelmét, piaci szereplését, a márka reputációját, a vállalat goodwilljét, etikai megítélését, közismertségét, tudatos innovációját, márkastratégiáját stb.

Az elismerés megmutatja, mely márkák szolgálhatnak példaként azon hazai piaci szereplők számára, amelyek fejlődni és tanulni szeretnének a jövőben a márkaépítés tekintetében.

A díj olyan pozitív visszajelzés a Madách Színházról, amely szakmai alapon emeli a legjobbak közé. A díjat odaítélő zsűri az ágazat elismert szakembereiből áll, akik döntésükkel tanúsítják a márka eddigi sikerességét. A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, hiszen sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet az elismerésre. A Superbrands elismerés célja, hogy erősítse az adott márka pozícióját, növelje hírnevét, presztízsét.