Jolán

Tarolt a Gifszínház és az Operaház a reklámpiacon

2014.11.13. 16:20

Programkereső

November 7-én este háromszáz marketingkommunikációs szakember ünnepelte az EFFIE-re nevezők idei teljesítményét a Vigadóban, ahol 11 kategóriában összesen 53 díjat osztottak ki.

Az EFFIE-díj a marketingkommunikációs iparág egyik legkiemelkedőbb megmérettetése világszerte. A hatékonyság Oscar-díjának is nevezett EFFIE hazai versenyén a Y&R Budapest Katona József Színház számára készített Gifszínháza két Arany és egy Ezüst díjat nyert, valamint elvitte a fődíjat, a Platina EFFIE-t is. A Magyar Állami Operaház Ki firkálta össze a Szfinxet? című akciója egy Ezüst díjat, míg az Ahol kinyílik a világ elnevezésű kampány két Arany díjat vihetett haza (pályázó ügynökség: Mátai és Végh Kreatív Műhely).

Díjazottak az EFFIE-gálán
Díjazottak az EFFIE-gálán

Az Effie az egyetlen olyan szakmai elismerés, amely a kommunikáció valódi célját, az eredményességet, az üzleti sikert díjazza. A kultúripar képviselői közül többen is részesültek elismerésben: Ezüst díjat nyert  Az ének iskolája (TV2) és a Nyári mozikvíz (Cinema City), valamint Bronz díjat kapott a Parapremierek (Viasat 6).

A hazai EFFIE-t a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) és a Reklám Világszövetség (IAA) Magyar Tagozata közösen szervezi, az idei volt a 13. alkalom.  A díjat 1968-ban az Amerikai Marketing Szövetség alapította New Yorkban. Jelenleg több mint 40 országban rendezik meg világszerte. Idén a 12 Arany, 15 Ezüst és 25 Bronz EFFIE- t azok a kampányok kapták, amelyek a kiírás szerint 2013. január 1. és 2014. május 31. között zajlottak, igazolhatóan sikeresek, hatékonyak voltak, s a zsűritől pályaművükre a legtöbb pontot kapták.