Kelemen, Klementina

A Katona halad a korral, ami díjat is ért

2016.10.18. 09:20

Programkereső

Az Art Directors Club of Europe (ADC Europe) éves reklámversenyen a fődíjat egy rasszizmus elleni német kampány nyerte, a Katona József Színház videója az Interactive & Mobile kategóriában lett győztes - adta hírül a kreatív.hu.

A Katona József Színház kampányát a Young & Rubicam készítette; a reklámfilm arról szól, hogy a színház próbál nyitni a fiatalabb korosztály felé, és ennek érdekében a mai hírfogyasztási szokások felhasználásával egy új darabot hoztak létre a társulat színészei. Itt látható a videó;

Every Day a Play from Art Directors Club of Europe on Vimeo.

A fődíjat a az Ogilvy ügynökség által készített Mein Kampf - against racism című kampány nyerte. A kampány lényege az volt, hogy egyidőben a Mein Kampf kritikai újrakiadásával (mivel Hitler halála után eltelt 70 év, lejártak a jogdíjak, szabadon felhasználható lett az írás ) Németországban, az újrakiadással szinte megegyező artworkkel, csak Hitler arcát kicserélve megjelentek a rasszizmus ellen küzdő hétköznapi emberek saját történetei, az "ő harcaik" is. Itt nézheti meg a videót;

Mein Kampf - against racism from Art Directors Club of Europe on Vimeo.

A nyertesek listájaitt tekinthető meg, a jelölteké pedig (több magyar is van köztük) itt.