A kétfordulós verseny első napján a kötelező művön kívül különböző korszakokból kellett választani, majd a második fordulóban szabadon választott műveket lehetett énekelni. Ebben a fordulóban már megengedett volt a hangszeres kíséret, így nem volt kérdés, hogy Gyöngyösi Levente Gloria Kajoniensis c. darabját választotta a Szebellédi Valéria által vezetett Magnificat Leánykar, amelyet a szerző anno kifejezetten a kórus számára írt.
A kórusnak kiemelten fontos a hazai kortárs szerzők műveinek interpretálása, így Gyöngyösi és Orbán György zeneszerzőtől is énekeltek a háromtagú nemzetközi zsűrinek, és persze a nagyszámú közönségnek.
A helyszín az impozáns Stravinsky Auditórium volt, ahol többek között a világhírű Montreux-i Jazz Fesztivált is megrendezik minden évben. Bo Johannson, Klaus-Jürgen Etzold és Michele Corpataux zsűritagok végül a Magnificat Leánykart ítélték a legjobbnak két forduló után, az igen erős mezőnyből. Ebben a kategóriában indultak a legtöbben, ahol a leánykar többek között a belga, ukrán, belarusz, bolgár, francia, svájci, portugál és cseh kórust megelőzve lett kategóriagyőztes.