Edu-Art

Legyél te is majdnem híres!

2014.02.14. 12:30
Ajánlom
Hiánypótló kurzust indít a nemrég ötödik születésnapját ünneplő, első akkreditált könnyűzenei menedzserképző, a Majdnem Híres Rocksuli. Az MHRS ezúttal a brandépítés és szponzoráció területén szerzett tapasztalatokat osztja meg márciustól Linczényi Márk vezetésével.

A zeneipar és a zenekarok egyre fontosabb bevételi forrása lesz, már rövidtávon is, a szponzorációból származó pénz. Ez a bevételi forrás, szemben a koncertbevételekkel, a szerzői jogdíjakkal, és az egyre apadó lemezeladásból származó forrásokkal, meglehetősen messze áll egy kulturális termék menedzsmentjétől. Mégis egyre nagyobb szükség van rá, ezért szervez az ötéves Majdnem Híres Rocksuli akkreditált zeneipari képzés a szponzorációs lehetőségekkel és a megszerzésének gyakorlatával foglalkozó kurzust.

Az előadások nagy részét Linczényi Márk zenész és producer tartja, aki az ELTE kommunikáció szakán diplomamunkájában is ezzel a területtel foglalkozik, de nem csupán kutatja, hanem gyakorlatban is alkalmazza a brandépítésről és a szponzorációról összegyűjtött tudását. A hiánypótló képzésen emellett a szponzori oldalt képviselő, illetve a rendezvényszponzoráció területéről érkező vendégelőadók is részt vesznek.

Óraszám: 20 óra (10 alkalom)
Az órák időpontja: márciustól csütörtökönként
A részvétel követelményei: érettségi
A kurzus értékelésének módja: projekt vizsga
A kurzus helyszíne: Budapest VII. ker. Károly krt. 3/a, Oktatóterem
Kapcsolat: info@mhrs.hu, +36204240913, mhrs.hu

Előadó
Linczényi Márk - zenész, kommunikációs szakember, producer
Vendégelőadók, workshopok: Karányi Dani (reklámszakember, zenész),
Pintér Nóra (Sziget Szervezőiroda marketingvezető-helyettes)

A kurzus célja
A populáris zenei tartalmakban rejlő kommunikációs lehetőségek, és a tartalmak értékesítési lehetőségeinek megismertetése.

A kurzus hallgatói pontos útmutatást kapnak, hogyan kell:
- megcélozni a lehetséges ügyfelet,
- létrehozni az adekvát brandet,
- kiválasztani a kommunikációs stratégiát,
- legyártani az adekvát tartalmat,
- értékesíteni a legyártott tartalmat,
- ezzel egy időben művészi produkciót létrehozni,
- a művészi produkciót megjelentetni, utóéletét kézben tartani,
- zenéhez kapcsolódó bevételekhez jutni.

A kurzus tematikája
Az ügyfelek igényei és a gyártás körülményei
A zene egyénre és közösségre gyakorolt pszichológiai hatásai
A zenei tartalmak iránti igények, fogyasztási szokások
A digitális hangzavar okozta kommunikációs válság és megoldási javaslatok
Kommunikáció brand segítségével, brandtervezés
Self management
Zene szponzoráció a szponzorok, ügynökségek oldaláról
Fakultatív projektfeladatok

A kurzus előnyei
A kurzus elvégzése segít az elméleti háttér elsajátításában, és gyakorlati alkalmazásában is. Semmilyen információt nem tartanak vissza az órák látogatóitól. A kurzus egyaránt hasznos zenészeknek, producereknek, zeneszerzőknek, menedzsereknek, promotereknek és bookereknek, vagy bármilyen, zeneipari munkát végzőknek, illetve azoknak, akik most terveznek ezekké válni.

A kurzusban részt vevők fakultatív projektfeladatokat kapnak (zeneszerzés, zene értékesítés, tárgyalási technikák alkalmazása stb.)

Az órákon lesz kóla és ropi.

Programkereső

Legnépszerűbb

Zenés színház

Kovács János az Operaház korrepetitorainak munkáját méltatta

"Szívből gratulálok nagyszerű billentyűs kollégáimnak" - írja.
Színház

Zongoraművésznek taníttatták, mégis inkább édesanyja nyomdokaiba lépett – Voith Ági 75 éves

Már debütáló előadása, A kaktusz virága megmutatta komikusi és zenei tehetségét, partnere pedig későbbi férje, Bodrogi Gyula volt. Március 17-én ünnepli hetvenötödik születésnapját Voith Ági Jászai Mari-díjas színésznő. 
Klasszikus

Egy piros játékzongorával kezdődött a karrierje

A Zeneakadémia nagytermében ad szólóestet Nyikolaj Luganszkij, az ünnepelt orosz zongoraművész.
Plusz

Látott már kottaírógépet?

Az 1950-es évekbeli találmány soha nem terjedt el széles körben, furcsa alakjával azonban ma már zene- és dizájntörténeti ritkaság.
Könyv

Kukorelly Endre egymillió forintot ajánlott fel a Baumgarten-díj visszaállítására

Az író közösségi finanszírozásból javasolja a díj felélesztését, reagálva a nemzeti ünnepen kiosztott állami kitüntetések körüli visszásságokra.

Támogatott mellékleteink

hírlevél

A kultúra legfrissebb hírei, programajánlók és exkluzív kedvezmények minden szerdán a Fidelio hírlevelében

Ezt olvasta már?

Edu-Art gyerek

Kányádi Sándor mesét mond a krumpliról

A televízió hőskorában, amikor a látványláda értéket közvetített, Kányádi Sándor elmondta a Krumplis mesét a Cimbora című tévéműsorban. A műsor nevét azóta alapítvány őrzi, és a Balatonon rendeznek foglalkozásokat a gyerekeknek.
Edu-Art bohóc

Csinálj magadból hivatásos bohócot!

40 év után először indul nappali tagozatos bohócképzés a Baross Imre Artistaképző Szakközépiskolában érettségizett fiatalok számára. Emellett más, a cirkuszművészettel kapcsolatos felnőtt szakképzésekre is lehet jelentkezni augusztus 21-ig.
Edu-Art interjú

„Nem biztos, hogy csak a szép hangban lehet gyönyörködni”

Fekete Mari zenei vezető, művésztanár, 55 éve tanít zenés színpadi gyakorlatot a Színház- és Filmművészeti Egyetemen. A pályán eltöltött évtizedekről, régről és a máról, énektanításról és tizenkét németül tátogó törpéről beszélgettünk vele.
Edu-Art tünet együttes

Menedzsert és táncosokat keres a Tünet Együttes!

A független hazai kortárs tánc és színházi élet meghatározó társulata keresi legújabb csapattagjait.
Edu-Art müpa

Tehetségkutatót rendez a Müpa

"A föld alól is előkeresi a tehetségeket a Müpa" - avagy ismét megrendezik a rendhagyó, underground tehetségkutatót a Müpa mélygarázsában. A május 10-ig pályázó zenekarok közül a Müpában idén fellépő zenészekből álló szakmai zsűri választja ki az öt nyertest, akik május 26-án önálló koncertet adhatnak a Garázsband Fesztiválon.