A lemez számai ezúttal hús-vér hangzótársakkal kerülnek elénk: Tálas Áron mellett Ocsovay Damján (billentyűk), Gudics Martin (gitár) és Klausz Ádám (dob) együttes interpretációjában hallhatók majd az album számai.
Akik egy hagyományos Tálas-koncertre számítanak, azok most kicsit mást, de nem kevesebbet kapnak: a szerzői kompozíció inkább a groove felé hajlik, üvegcsilingelésű Fender Rhodes-hangzással, a dob érzékeny lüktetésével. Kíváncsian várjuk, miként bomlik együttessé a korántsem „mono-ton” lemez izgalmas vibrálása. A zongora mellett amúgy dobos képzettséggel és készséggel rendelkező ifjú zenész számára a zene a ritmika irányából létezik, ahogy egy korábban, lapunkban megjelent interjújában is fogalmazott. „A jazz alapvetően egy önképző szakkör (…) csak iránymutatást kapunk, és nekünk kell felfedezni a saját utunkat.”

Kapcsolódó
Tálas Áron: „A jazz egy önképző szakkör”
A 27 éves multiinstrumentalista, zeneszerző az egyik legfoglalkoztatottabb szereplője a magyar jazz-színtérnek. Két fő hangszere, a dob és a zongora mellett basszusgitározik és énekel is – nem akárhogyan. Márciusban megjelent lemeze, a Little Beggar kapcsán beszélgettünk.
Nem az első és nyilván nem az utolsó „kitérő” ez a kíváncsi fiatal muzsikus pályáján, hiszen első triójával megjelent Little Beggar című lemezük (BMC Records) népzenei jegyeket visel magán. Kíváncsiság, készültség, kísérletezés. Útkeresés. Tálas Áron elágazásaira figyelni kell.
Fejléckép: Tálas Áron (forrás: Müpa)