Tabajdi Ádám a debreceni Kodály konziban végzett orgona- és zongoraszakon, Sárosi Dániel és Grünwald Béla vezetésével, de az orgonához fűződő első élményeit Karasszon Dezsőnek köszönheti. Több sikeres verseny után a Zeneakadémián folytatta a tanulmányait Fassang László, Ruppert István, Pálúr János és Szabó Balázs vezetésével, közben bejárta Európát, hogy megismerje a kontinens nagymúltú hangszereit. A párizsi Conservatoire-ban Olivier Latry és Michel Bouvard voltak professzorai, és koncertezett Versailles-ban és a Notre Dame-ban is. 2017 és 2018 között őt választották a Notre-Dame Székesegyház első orgonista gyakornokának.
A fiatal orgonista idén újabb érdekes feladat elé áll: egy évig a japán Szapporó városában lesz rezidens orgonista.
Nem is akármilyen hangszeren játszhat. Az alábbi fotó a Kitara Hangversenyterem orgonájáról készült.
Tabajdi az alábbi felvételen Thierry Escaich Cinq Versets sur le «Victimæ paschali» című darabját adja elő a Conservatoire orgonáján.
Immár 21 éve áll fenn szakmai együttműködés a szapporói Kitara Hangversenyterem és a párizsi Conservatoire között, amelynek keretében a Conservatoire orgonatanszakának egy volt vagy jelenlegi hallgatója tölti be a Kitara rezidens orgonista pozícióját egy teljes éven keresztül. Az év során az orgonista számos koncertlehetőséget kap a koncertteremben, a Kyoto Concert Hallban, a tokiói Mita Art Towerben, a Sumida Triphony Hallban és többek között a tokiói Suntory Hallban. Szapporóban a koncertekre való felkészülésen túl az orgonistának lehetősége nyílik egy a saját elképzelései szerint összeállított program lemezfelvételére, amelynek elkészítéséről és kereskedelmi forgalomba bocsájtásáról a Kitara csapata gondoskodik. Végül, de nem utolsósorban az orgonistának lehetősége adatik az év során mesterkurzusok keretein belül japán orgonista hallgatókat tanítani, valamint konferenciát szervezni.