A videomegosztó portál statisztikái szerint ez a szám a klasszikius zene területén belül kimagasló. A legtöbben Észak-Amerikában, Francia-, Német- és Olaszországban, valamint hazánkban nézték meg a felvételeket. További érdekesség, hogy a magyar nézők 75 százaléka nő, 25 százaléka férfi, míg a külföldi látogatóknál pont fordított az arány.
A legnézettebb videó Johann Sebastian Bach: c-moll prelúdiuma lett, amely a párizsi Saint-Sulpice nagy Cavaillé-Coll orgonáján hangzott el:
A második legtöbbet hallgatott videó szintén egy Bach-műről készült, a Korál a 147-es kantátáról, amin a Talamba Ütőegyüttes működik közre a Gödöllői Királyi Kastélykápolnában:
A harmadik helyen Johann Sebastian Bach-Jacques Loussier: d-moll toccata és fúga című műve áll, amit szintén a Talamba Ütőegyüttessel adtak elő a Budapest Sportarénában:
Az orgonaművész-író minden eszközt megragad, hogy a klasszikus zene minél több emberhez juthasson el. Többrészes sorozatot készített anno a Magyar Televíziónak Az utókor ítélete címmel, és az ő nevéhez fűződik szintén a televízióban sugárzott A remete lemezei című program is. Karrierje során Varnus több mint négymillió embernek játszott világszerte és több mint ötven albumot adott ki. Az 1992-es Bach-Mozart-Albinoni válogatás az Európában valaha megjelent orgona felvételek között az első számú bestseller volt: kétszáz-húszezer példányszám felett adtak el belőle. Varnus Xaver gyakorlatilag minden jelentősebb orgonán játszott már a világon, többek között a lipcsei Tamás-templom, a Notre-Dame-ban és a párizsi Saint-Eustache-ban, a moszkvai Csajkovszkij Zeneakadémián, valamint a Philadelphiában található Wanamaker Főudvarban, a világon ma létező legnagyobb orgonán.