Február végén chat formába átírt költemények jelennek meg a budapesti plakátokon. A tervek szerint a főváros 30 pontján felbukkannak majd fel a modernizált formájú magyar költemények. A MyPoetry kampány a verseket hozza mai formába – és remélhetőleg közelebb a fiatalokhoz az ötletgazda MyAd Marketing csapatának szándéka szerint.
"Célunk, hogy a költészet valóban maradandó legyen minden generáció számára. Már az iskolások is értékként tekintsenek irodalmunkra, szívesen olvassanak verseket, élményként éljék meg a kötelező irodalmak olvasását is." - írják honlapjukon. "Ugyanakkor a világ változik.
Hisszük, hogy a mindennapjaink szerves részét képző közösségi média remek felületet biztosít célunk eléréséhez, mi több figyelemfelkeltő. A versek mai köntösbe öltöztetett megjelenítése azonban mit sem változtat azok értékén, mégis izgalmas, egyedi nézőpontból közelíti meg a verseket."
Eljátszottak azzal a gondolattal, hogy milyen lenne, ha irodalmi nagyjaink, Radnóti, Petőfi, Weöres és Karinthy ma élnének és verseiket nem papírra írták volna, hanem az online térben osztották volna meg őket.
#mypoetry2019