A Saint Laurent divatház tavaszi kampányában a művészeti irányításért felelős Anthony Vaccarello tervező
olyan rendezőket választott ki, akiket egyes kritikusok „a rossz ízlés” ikonjaiként tartanak számon.
Így a sorba jól beleillik a body-horror nagymestere, David Cronenberg, a provokatív és gyakran ellentmondásos tartalmairól ismert Abel Ferrara és az élet fájdalmas traumáit fekete humorral bemutató Pedro Almodóvar.
Utóbbi fekete bundában pózol, szigorú tekintettel néz a kamerába, a háttérzene pedig olyan, mintha épp egy Almodóvar film kezdődne.
Nem ez az első alkalom, hogy a Saint Laurent divatház hollywoodi sztárokkal dolgozik: tavaly például Al Pacino pózolt David Sims brit divatfotós kamerája előtt.
(Sims készítette a videoshotokat az idei kampányhoz is.) Vaccarello azonban nemcsak hírességekkel, hanem esetenként feltörekvő művészekkel is együttműködik, így jelezvén a világnak, hogy a Saint Lauren sokkal több puszta divatmárkánál: értéket, minőséget és valami igazán egyedit képvisel.
Fejléckép: Pedro Almodóvar (Foró/Forrás: Donato Sardella/Getty Images for SAINT LAURENT)