Plusz

Keresik az új Peter Parkert

2013.08.01. 12:46
Ajánlom
Pókember utódját keresik a Broadway-musical producerei, mivel a Spider-Man: Turn Off the Dark előadás sztárja, Reeve Carney szeptemberben kiszáll a darabból.

A szereplőválogatást New Yorkban augusztus 19-re, Los Angelesben pedig augusztus 12-re írták ki. A felhívás szerint a húsz év körüli férfi jelentkezőknek a capella kell elénekelniük egy rockszámot. Fontos, hogy a vállalkozók vonzóak és jó humorúak legyenek, az etnikai hovatartozás azonban közömbös a meghallgatáson - sorolta a kedden nyilvánosságra hozott közlemény.

Reeve Carney a Carney nevű rockbanda frontembere volt, amikor pár éve kiválasztották a Pókember-musical főszerepére, amelyben Bono és a The Edge, a U2 zenekar tagjainak dalai szólalnak meg.

A képregény zenés színpadi feldolgozása minden idők egyik legdrágább, 75 millió dollárból színpadra állított Broadway-showja, ennek ellenére a produkciót mégsem övezi osztatlan siker: a bemutatót követően a New York Times kritikusa, Ben Brantley úgy nyilatkozott, hogy a Spider-Man: Turn Off the Dark egyike minden idők legrosszabb Broadway-musicaljének. A különlegesen látványos, akrobatikus akciójeleneteket felvonultató előadásban egyébként eddig öt ember sérült meg az elégtelen biztonsági körülményeknek köszönhetően.

Carney azok közé a szereplők közé tartozik, akik a leghosszabb ideig maradtak az előadással. Közben távozott az eredeti Mary Jane (Jenifer Damiano) és az első szereposztásban a Zöld manót alakító Patrick Page is.

Programkereső

Legnépszerűbb

Vizuál

Meghalt Andy Vajna

A filmipari kormánybiztos hosszú betegség után hunyt el.
Zenés színház

Sonya Yoncheva: „Mernünk kell élni a lehetőségekkel”

Mimì, Violetta, Tosca vagy Médeia – az operairodalom legjelentősebb női szerepeit énekli a világ legnagyobb színpadain, osztatlan sikerrel. Az Opera idei tematikus évadához kapcsolódó Olasz Estély sztárvendége a Maria Callas utódjaként is emlegetett bolgár szoprán, Sonya Yoncheva.
Plusz

Megépítették a hangszereket, amiket Bosch a Gyönyörök kertjén ábrázolt

És kiderült, hogy pokolian szólnak. Nem véletlenül, hiszen az 1500 táján készült triptichon Pokol szárnyán találhatóak.
Klasszikus

Ez a nagybőgő elfér egy kézitáskában

A nagybőgősnek soha nem könnyű dolog az utazás, ezen segít a TravelBass nevű olasz cég. Persze egy kis trükk van a dologban.
Zenés színház

Signor Crescendo

Százötven éve hunyt el Gioachino Rossini. Ebből az alkalomból felavatták a zeneszerző mellszobrát a korszerűsítés alatt és állványok mögött álló Operaházban, ahol a dalszínház énekesei kedvenc áriáik előadásával tisztelegtek az olasz mester előtt.

hírlevél

A kultúra legfrissebb hírei, programajánlók és exkluzív kedvezmények minden szerdán a Fidelio hírlevelében

Ezt olvasta már?

Plusz ajánló

Űzze el a telet a Fidelióval! – A februári szám megtalálható országszerte

Az ingyenes programmagazin februári számában az aktuális eseménynaptár mellett megtalálja Fáy Miklós és Vámos Miklós rovatát, valamint számos interjút, többek között Ertl Péterrel, Kukorelly Endrével, Kútvölgyi Erzsébettel és Závada Péterrel. Lapozzon bele online!
Plusz magazin

Megépítették a hangszereket, amiket Bosch a Gyönyörök kertjén ábrázolt

És kiderült, hogy pokolian szólnak. Nem véletlenül, hiszen az 1500 táján készült triptichon Pokol szárnyán találhatóak.
Plusz magazin

John Cage csendzenéjét pop- és rockegyüttesek dolgozták föl

A 20. századi kortárs zene kiemelkedő szerzője 4'33" című műve előtt tiszteleg a londoni Mute kiadó. A legendás csendzenét a Depeche Mode, a New Order, a Laibach, Moby és mások adják elő.
Plusz ajánló

A boldogtalan családok írója - Ámosz Oz-ra emlékezünk a Fidelio Klasszikban

A Fidelio és a Klasszik Rádió közös magazinműsorának január 19-i adásában a Retikül Irodalmi Szalon munkatársával, Takács Andreával a közelmúltban elhunyt íróról, Ámosz Ozról is beszélgetünk.
Plusz magazin

Hogyan tűnik le a hedonista művész mítosza?

A művész alkoholista és drogfüggő típusa halványodni látszik, helyettük már aszkéta művészeket csodáljuk, akik naponta 10-12 órát is képesek dolgozni. Miért?