A 16 éves múltra visszatekintő Bogyólé nem csak készítési módjában tükrözi a francia hagyományokat, hanem nevében is: a beaujolais nouveau-t idézi. A bor különlegessége, hogy a sérülésmentes fürtöket zárt tartályban, szénsavköpeny alatt dolgozzák fel, így
a szőlőbogyón keresztül kezdődik el az erjedés,
ami után azonnal palackba is kerül. Az eredmény pedig egy könnyű, zamatos vörösbor. Az idei évjárat a korábbiak ízvilágát tükrözik, ám kevesebb tannint, vagyis csersavat tartalmaz.
Az önálló márkává váló Bogyólé címkéje minden évben más tervező munkáját dicséri, a Vylyan ezzel támogatja a művészetet és teremt kapcsolatot bor és képzőművészet között. A tervezőgrafikus hallgató pályázóknak a címke tervezésekor figyelembe kellett venniük a bor üde jellegét és gyümölcsös frissességét.
A 11 résztvevő iskolából összesen 205 pályamű érkezett, Győri Katinka Laura mellett Molnár Anettet, a VISART Művészeti Akadémia és Farsang Áron, az Egri Esterházy Károly Egyetem hallgatóját is díjazták. Katinka címkéje 25 ezer palack Bogyólét díszít majd. A közönségdíjas címke Matyis Sára munkája.
A Bogyólé Borcímke pályázatok október 30-ig tekinthetők meg a MOME-n, a bort pedig október 26-tól lehet megvásárolni a Vylyan webshopban és az üzletekben.