A rövid videó, amelyben Sting az olasz Stabbiolo Music szerzeményét énekli, a „láthatóságról” szól, arról, hogy mennyivel megkönnyíti a Down-szindrómások munkához jutását az a tény, hogy az emberek látják, hogy ők is képesek elvégezni azokat a feladatokat, melyeket az „átlagos” munkavállalók, tehát megéri őket több munkakörben foglalkoztatni.
Már egy apró gesztus is láncreakciót indíthat be.
A most elkészült dal egy többéves kampány megkoronázásaként került fel a videómegosztó portálokra, és egy weboldal is kapcsolódik hozzá, ahol akár azonnal jelezheti a munkaadó, ha szívesen foglalkoztatna Down-szindrómás embereket. Ez a lehetőség pillanatnyilag nyolc országban – az Egyesült Államokban, Kanadában, Olaszországban, Ausztráliában, az Egyesült Királyságban, Brazíliában, Törökországban, illetve Svájcban – érhető el, de a szervezet szeretné, ha a későbbiekben még többen csatlakoznának a kezdeményezéshez.
(via AdAge)