Az első multifunkciós kereskedelmi központként a Westend immáron több mint 20 éve része a budapesti metropolita életnek. Rengeteg mindenkinek kapcsolódik hozzá emléke. Pontosan ezekre az emlékekre és érzésekre voltak kíváncsi novemberben és emiatt írtak ki a W konténerlogójukra egy művészeti pályázatot. A legtöbb pályamű a szerelem, szabadság, barátok, lehetőségek és szórakozás témakörében érkezett.
A rövid idő alatt közel 300 grafikai és plasztikus alkotás érkezett, amelyből a felkért zsűri többkörös elbírási fázisban választotta ki a nyerteseket.
Az alkotóknak mindössze annyi volt a feladatuk, hogy a központ W emblémáját töltsék meg számukra releváns tartalommal. A tavaly született új logó méltó figyelmet kapott, hiszen a zsűri hosszas bírálási folyamat következtében tudta csak megjelölni a díjazottakat.
A beérkező pályaműveket háromtagú bizottság, Bérczi Linda, a Budapest Art Week igazgatója, Baranyai Júlia, az Avalanche Kreatív Ügynökség művészeti vezetője, Kovács Orsolya, a Westend marketingigazgatója, valamint a szponzori zsűri, az Yves Rocher, a Lindt és a Miniso bírálta el.
A nyerteseket a Westend két márkanagykövete, Nagy Kata és Szűcs Gergely jelentette be ebben a videóban.
A nyertesek a következők:
- Első helyezett: Seres Kitti – Összkép
- Második helyezett: Vári Zsófia – Amit mi itt csinálunk
- Harmadik helyezett: Kovács Péter – Randi a Westendben
- Yves Rocher különdíj: Gaál Martin – Westend
- Miniso különdíj: Vantulek Zsanna – Szemszögek randevúja
- Lindt különdíj: Szőke Zoltán – Szórakozás minden szinten
Közönségdíj:
- Bagi Lilla: Egy napom a Westendben
- Boda László Bertalan: Tetőkerti teljesség
- Halmay Karola: Imagination reworked
- Hazenauer Anita: FUN
- Kiss Mercédesz Miléna: Első randi
- Mirella Dávid: A divat sokszínűsége
- Papp Marcella: In the Jungle
- Takács Zoltán: Összekötve
- Tóth Réka: Fashion partner
- Zeke János: Wasárnap
Támogatott tartalom.