Antal Csaba a modenai Emilia Romagna Teatro előadásához, Bertolt Brecht Arturo Ui feltartóztatható felemelkedése című darabjának sikeréhez járult hozzá. Az olasz kritikusok indoklásukban kiemelték a látvány mellett Luca Miche dramaturg filológusi munkáját, a rendező, Claudio Longhi által használt komplex színházi nyelvet, melyben a különböző műfajokat, gyakran egymáshoz képest disszonáns eszközöket mindig megfelelő módon alkalmazza. A rendező különböző kifejezéstechnikák jól kiszámított egymásba oltásával - látványra komponált színpadi mozdulatok, szigorúan élő zene használata - rendkívüli, lenyűgöző eredményeket, "látható" hatást ér el, s mindezeket végig szilárd stiláris egységben tartja. Chaplin A diktátor című filmjét is idéző produkció színészei, különösen a főszerepet játszó Umberto Orsini, sem maradnak dicséret nélkül, akik képesek követni a jelenetek gyors ritmusát, az egymást követő fizikai akciókat. A laudáció szerint Claudio Longhi úgy éri el a brechti hatást, hogy paradox módon a lehető legkevesebb brechti elemet használja.
Antal Csaba a Magyar Állami Operaházban januártól ismét műsorra kerülő Kovalik Balázs-rendezéshez, Arrigo Boito Mefistofele című operájához készített monumentális díszletével érdemelte ki a magyar Színházi Kritikusok Céhének elismerését szeptember végén. A párizsi Petit Palais-ban január 15-ig látható a Comédie-Française-ről szóló kiállítás. A tárlaton a magyar tervezőtől Offenbach Párizsi élet című operettjéhez készült díszletéből láthatók eredeti darabok.