A Nagyszínpad Maugham kulisszadarabjával nyit, a Csodálatos vagy, Júlia! egy színésznő szeszélyes életébe enged betekintést, az előadást Szikora János rendezi. A sort egy igaz barátság története folytatja, David Seidler A király beszéde című alkotása VI. György küzdelmét tárja elénk, aki a dadogás démonával veszi fel a harcot egy meghatározó történelmi pillanatban. A mester és tanítványa közös útját Bagó Bertalan állítja színpadra.
A Jókai Mór regénye alapján készült A kőszívű ember fiai című romantikus színmű erőskezű asszonya a haza védelmébe állítja fiait,
szembeszáll a társadalmi konvenciókkal, és örök példát mutat egy zűrzavaros korban,
Szikora János rendezésében. A nagyszínpadi saját bemutatók sorát a Chapman-Cooney páros bohózata zárja. A Ne most, drágám! szerelmi sokszögeit Czukor Balázs jegyzi rendezőként.
Az intézmény együttműködéseinek köszönhetően két színház vendégelőadását is láthatják a fehérvári nézők. Budapestről, a József Attila Színházból érkezik a Furcsa pár női változata, a Pécsi Nemzeti Színházból pedig egy keserédes komédia, a Teljesen idegenek.
A kisszínpadokon is beindul a munka, a Kozák András Stúdióban a színház névadójának útkeresése, a Csongor és Tünde különleges világát kelti életre Czukor Balázs. Majd Bagó Bertalan nyúl vissza az ókori görögökhöz Euripidész Iphigeneia Auliszban című darabjával.
A Pelikán Fészekbe Tom Waits és Georg Büchner Woyzeck című musicalje költözik Horváth Csaba rendezésében.
Folytatódik a szoros együttműködés a Komáromi Jókai Színházzal, valamint a Zirano Színházzal. Ezúttal a Lázár Ervin világa ihlette Hapcikirály kel életre Tasnádi István tollából, Lőrincz Zsuzsa rendezésében.
A székesfehérvári teátrum egy új magyar musical ősbemutatójával, Benyovszky, a szabadság szerelmese című produkcióval is jelentkezik, amely a Pozsgai Zsolt, Bradányi Iván és Nagy Tibor szerzőtrió alkotása. Ez a produkció 2024 nyarának nagy vállalkozása lesz szabadtéri bemutatóval, amit később követ majd a kőszínházi változat bérletes előadása.
Fejléckép: a Vörösmarty Színház épülete (forrás: Vörösmarty Színház)