Színház

Bemutatott – betiltották!

2016.01.15. 15:19
Ajánlom
Kern András új filmjének plakátja kicsapta a biztosítékot.

A Blikk értesülései szerint trágárnak ítélte meg a Gondolj rám című film plakátját az Önszabályozó Reklámtestület, ezért azok a jelenlegi formájukban nem kerülhetnek ki az utcára. A reklámfotón az látható, ahogy Kern András a középső ujját mutatja, a színész szerint ugyanis az általa alakított karakter így üzen a világnak.

A Gondolj rám c. film plakátja

A Gondolj rám c. film plakátja

"Bemutató"

Nem ez az első alkalom, hogy hasonló kézmozdulattal találkozhatunk reklámfotón: az Örkény Színház jelenleg is futó Stuárt Mária-előadásához kapcsolódó plakát ugyancsak "bemutatós-plakátként" híresült el.

Kern András tizennyolc év után rendezett újból filmet, amely január 21-én kerül a mozikba. A Gondolj rám egy orvos, a Kern András alakította dr. Borlai történetét meséli el, akivel egy napon kollégája közli a rossz hírt: halálos betegségben szenved, és már nincs sok ideje hátra. Borlai ezért arra az elhatározásra jut, hogy magára haragítja szeretteit, gyerekeit, feleségét (Eszenyi Enikő), hogy ne fájjon nekik annyira, amikor el kell veszíteniük őt. A terv sikerül, éppen csak nem akar eljönni a halál napja. A Fidelio Klasszik január 16-i adásában beszélgetést hallhatnak. Kern Andrással, akit arról is kérdeztünk, mi az, amit a legjobban szeret a filmezésben, és a bemutatás ellenére miért is szerethető dr. Borlai figurája.

Programkereső

Legnépszerűbb

Vizuál

Így buliztak régen a sztárok az Oscaron

Közeledik az idei Oscar díjátadó, felkészülésnek megmutatjuk, ki kivel mulatott vagy épp sutyorgott a szünetekben az ötvenes évektől a kilencvenesig. Galéria!
Klasszikus

Megszólalt az ELTE Zenei Tanszékének vezetője a pénzelvonás kapcsán

Múlt héten jelent meg az a közlemény, amelyből kiderült, hogy az ELTE BTK-t érintő 250 millió forintos forrásmegvonás miatt szeptembertől nagyon nehéz lesz megoldani a zongora- és a magánének-oktatást a Zenei Tanszéken. A Fidelio kérdéseire Bodnár Gábor tanszékvezető válaszolt.
Vizuál

Bálványozta a közönség, bolondokházában végezte – 175 éve született Munkácsy Mihály

Stílusát romantikus realizmusnak nevezik, amelyre nem hatottak lényegesen a modern festészeti irányzatok. Első sikerét 1869-ben aratta Az ásító inas című képpel, amelynek témáját saját korábbi életéből vette.
Jazz/World

Borbély Mihály: "Pénzért vagy egoizmusból nincs értelme zenélni"

A több hangszeren és műfajban jártas Borbély Mihály minden zenei és emberi szituációban az átjárhatóságot kutatja. Legközelebb A népzene ünnepén hallhatjuk őt február 23-án a Müpában, tavasszal pedig új jazzlemezét is bemutatja saját formációjával.

hírlevél

A kultúra legfrissebb hírei, programajánlók és exkluzív kedvezmények minden szerdán a Fidelio hírlevelében

Ezt olvasta már?

Színház magazin

A társulat kérdéseiről – a közös ügyektől a közügyekig

A Jó kérdés, a Magyar Színházi Társaság és a Színház folyóirat sorozatának vendégei februárban a társulatról beszélgettek. A meghívottak, Kováts Adél, Göttinger Pál és Molnár Áron tapasztalatainak, nézőpontjainak megismeréséből és helyenkénti ütköztetéséből izgalmas kép rajzolódott ki a társulatokat illető lehetőségekről, külső és belső elvárásokról.
Színház ajánló

Mennyiért szülnél, anyuci? – új bemutató a FÉMben

Miklós Zsófiával és Kolnai Kovács Gergellyel a főszerepben mutatta be a FÉM Cziczó Attila Fém című abszurd drámáját: Miről álmodik a fiatal? Hírnévről, vagy családról?
Színház premier

Nyakunkon a hurok – Hazai ősbemutatóra készül az Orlai Produkciós Iroda

Bagossy László az Orlai Produkciós Iroda színészeivel állítja színpadra Kerékgyártó István szövegét, amely a szerző Puzzle című darabjából és a Hurok című regényből állt össze. A bemutatót február 23-án tartják a Jurányi Házban.
Színház ajánló

Vígjáték vagy dráma: A pillangók még mindig szabadok a József Attila Színház Stúdiójában

Nagy érdeklődés övezi a hazánkban kevéssé ismert Broadway sikerszerző, Leonard Gershe darabját a József Attila Színházban.
Színház ajánló

Az öldöklés istene - Házaspárbaj az Átriumban

Yasmina Reza világhírű komédiája leleplező őszinteséggel beszél a kispolgári álszentségről, és arról, hogy mindannyiunkban mennyi sérelem, előítélet és düh kavarog.