Az indoklás szerint az előadás, amelyben a Szputnyik tagjai is közreműködnek, "a legjobb példája annak, hogy a színház lehet olyan univerzális nyelv, amely szervesen beépíti magába a vizuális művészetek minden elemét".
Bodó Viktor grazi rendezése idén már nagy sikert aratott egyebek között 2010-ben Torunban, a berlini Theatertreffenen és a Budapesti Őszi Fesztiválon. A német nyelvterület legjobb színházi előadásainak seregszemléjén a fesztivál fiatal kritikusbloggerei közül az egyik azt írta az előadásról: "Egy bűvészshow, amelyben a néző átlát minden trükkön, rossz. Bodó Viktor a grazi Schauspielhausban minden trükköt megmutat, de nála ebből jön létre a varázslat. ...Az érzékeléssel játszik, s Handke költői leírásaihoz saját költői képi nyelvet teremtett".
Kritikusunk így írt a budapesti vendégszereplésről: "Bodó (...) előadása, amely nem más, mint az emberi esendőségre is figyelmeztető, szigorú koreográfiájú drámai körutazás az emberi létezés nevezetű helyen. (...) a színházi nyelv pimasz megújításának lehetünk tanúi, ami - áthallásait tekintve - egyben a művészet, mint olyan, megújítása is. Legalábbis abban a vonatkozásban, hogy az egyes művészetek közötti átjárhatóság egészen újszerű formáit kutatja, miközben mi nézők (nem mellesleg) kiválóan szórakozunk. Nem más ez, mint a kissé beporosodott színházi gyakorlat fenekestől való felfordítása. Egy újfajta létérzés rápakolása a színpadra. Más szóval a színházművészet aligha látott közelítése korunk valóságához."