1990-ben született Hódmezővásárhelyen. Zsámbéki Gábor és Zsótér Sándor osztályába járt a Színház- és Filmművészeti Egyetemen, ahol 2014-ben vehette át színészdiplomáját. “Zsótér Sándor rendezése szembemegy a sablonos szerepelemzéssel, stilisztikával, esztétikával, színészvezetéssel, a látszat ellenére mélyen érzelmesek az előadásai, és képes a megújulásra. Zsótér-tanítványként én is rengeteget foglalkozom a nyelvvel, azzal, hogy a színész értse, mit mond ki a színpadon, és azt is, hogy miért mondja.
Én sem szeretem az álszenvedélyt,
sokszor látom, hogy a színészek úgy tesznek, mintha misztikus érzelmi állapotba kerülnének, de nem értik a szöveget, és a testüket sem uralják. Minden mondatnak, hangsúlynak és gesztusnak jelentősége van. Azt az igényt próbálom felkelteni a színészekben, hogy ezekre figyeljenek. Az agyuk dolgozzon, mert az jó eséllyel beindítja a lelküket és a szexust. Ez különben Zsótér-tanítás, ahogy az is, hogy ha a színészek nem tekintik saját ügyüknek a szerepet és az előadást, akkor jó iparosnál nem lehetnek többek.”
A Bűn és bűnhődés című regény terelte a rendezés felé még az egyetem alatt, a végeredmény pedig az utóbbi évek egyik legizgalmasabb színházi kísérlete lett, amit egyszerre mindig csak egy, az előadásban részt is vevő nézőnek adtak elő estéről estére. A munka során elengedhetetlen alkotótársa volt Fekete Ádám dramaturg.
Mer és tud szokatlan és bátor képzettársításokban gondolkodni a színpadon. Akár Dosztojevszkij (Jurányi Ház, Radnóti Színház), akár Lessing (Katona József Színház) vagy Feydeau (Móricz Zsigmond Színház) műveihez nyúlt, mindig friss, szellemes, okos színrevitelekkel rukkolt elő. Rendszeresen láthatjuk színpadon az Átriumban (Az Őrült Nők Ketrece, 12 dühös ember, Egy, kettő három), és már az Orlai Produkciós Irodánál is két előadást jegyez rendezőként. A fura című produkció a huszonévesek gondolkodását, problémáit, világlátását jeleníti meg humoros, rafinált módon, míg a Mi és Ők esetében elsősorban az ő egyéni látásmódja mutatkozik meg, ahogy
eszköztelenül, stilizálva képes drámai helyzeteket feldolgozni, emberközelivé tenni.
A sokoldalú fiatal alkotó a színház mellett a zene szeretetének is hódol, néhány éve dobosként lép fel a BEKVART színészzenekarral. Kíváncsisága, útkeresése, szakmája iránti rajongása figyelemre méltó, az évad már most sok feladatot tartogat számára. „Idén négy darabot fogok rendezni, négy színházban, emellett pedig játszom, sokat fogok utazni. Van előnye a szabadúszásnak, mert sok társulatot ismertem munka közben, de elkezdtem vágyni rá, hogy huzamosabb ideig egy társulat tagja legyek”
Jelenleg Budapest és Nyíregyháza között ingázik, utóbbi helyen a Mesél a bécsi erdő bemutatójára készül a Móricz Zsigmond Színház művészeivel. Ezt követően a Budaörsi Latinovits Színházban viszi színre Brecht Koldusoperáját, majd Marosvásárhelyen rendez, végül pedig a Fészekben állítja színpadra a Tonio Krögert, amelynek a jövő nyár folyamán indulnak a próbái.