A kamaszok korosztályát célozza meg a Budapest Bábszínház legújabb bemutatója, a Trisztán és Izolda, amely több szempontból is izgalmas előadásnak ígérkezik. Az előadásra várják mindazokat, akik szeretik a fantasyt, rajongják a képregényeket, olvassák vagy nézik a Trónok harcát és akiknek a szintén itt futó Semmi című előadás revelációként hatott. A realitás és fantasztikum kettősségéről, a kelta mondavilág és a képregény 21. századi találkozásáról, valamint a bábelőadás összetettségéről a produkció rendezőjével, Csizmadia Tiborral beszélgettünk.
Kreativitás, empátia, rugalmasság, áttekintő képesség és alázat. Orlai Tibor szerint ezekről ismerszik meg a jó művészeti menedzser. Hogy kiből lesz jó producer, az szerinte csak a gyakorlatban derül ki, az alapokat azonban elméletben kell elsajátítaniuk a terület iránt érdeklődőknek. A Werk Akadémia februárban induló színházi menedzser képzésén szponzorációról és pénzügyi kérdésekről előadó kulturális menedzsert elsősorban a szakmáról kérdeztük.
2009-ben indult el a Werk Író Akadémia, amely az írást jórészt technikai kérdésként kezeli. A szunnyadó kreativitás kiélésére, sőt, akár jogi szövegek megírására is hasznosítható tudást kíván nyújtani a hallgatóknak. A képzés során hetente kétszer, műhelymunkában elsajátíthatóvá válik a karakterépítés, feszültségkeltés, hangulatteremtés és megannyi más, kulcsfontosságú írói eszköz használata. Akit érdekel, február 24-ig jelentkezhet a Werk Akadémia képzésére, amelyről még több részletet árult el a szak vezetője, Réz Anna.
A sok zenei csemegével szolgáló műsor szombat reggel 10-től 12-ig hallható a Klasszik Rádió 92.1-en, ismétlésére február 9-én, vasárnap este hét órától kerül sor, a következő héttől pedig a Fidelio Klasszik archívumában is meghallgathatók az interjúk.
A rádió a műsorváltoztatás jogát fenntartja.