A cornandsoda.com oldalon megjelent kritika szerzője úgy véli, Didier Caron a darabot egyedi stílusban írta meg, mégpedig úgy, hogy a párbeszédek már önmagukban képesek végig fenntartani a feszültséget, és nem engedik el a nézőt.
A történelmi viharok egyénre gyakorolt hatása, a feldolgozhatatlan traumák örökké témát adnak a színpadi szerzőknek.
A Hamis hang egyedi és fordulatos módon nyúl a múltszázad azon tragikus eseményéhez, mely kitörölhetetlenül beíródott az emberi sorosokba, lelkekbe. Azzal szembesíti a nézőt a szerző, hogy a meghamisított múlt előbb-utóbb „lebukik”, és az igazság felszínre tör, mert aki átélték a “valóságot”, azok előbb-utóbb leleplezik a hazugságokat.”

Hamis hang - Vasvári Csaba, Nagy Dániel Viktor (Fotó/Forrás: Deim Balázs / Szentendrei Kulturális Központ)
Csizmadia Attila meglátása szerint az előadásban Vasvári Csaba „a változó lelkiállapotokat olyan hitelességgel alakítja, úgy ragadja magával a nézőket, hogy azok zsigereikben érezhetik annak minden stációját.” Nagy Dániel Viktorral közös színpadi játékát így méltatja: Jó volt látni a két színész tökéletes összhangját – stílszerűen – mint egy jól működő zenei duettben.
Vasvári Csaba és Nagy Dániel Viktor az elfojtott érzelmeket hatását, a kirobbanó feszültséget, a gyűlölet és a bűntudat mélységeit megalkuvás nélkül viszik fel a színpadra.
A teljes kritika itt olvasható.
Támogatott tartalom.