A történet alapját Madách Imre: Az ember tragédiája adja. A dráma megzenésítése és "kis magyar valóságunkba" ültetése komoly hazardírozásra vall. A szerzők ebben az esetben kockáztatnak és nyernek. Az előadás hat képből, hat korszakból áll, amely hozzávetőleg száz esztendőt ölel fel. Felvonulnak a korszakot fémjelző ikonikus politikai alakok csakúgy, mint a kisemberek és mindennapjaik, szerelmeik, csalódásaik. Az első felvonásban Ferenc József osztrák császár és magyar király, majd Tisza István miniszterelnök, és Horthy Miklós kormányzó alakja idéződik meg. A második részben Rákosi Mátyás pártfőtitkár, utána Nagy Imre miniszterelnök és Kádár János főtitkár regnálásába csöppenünk. A szerzők nem ítélkeznek a korok és szereplőik felett. Csak mesélnek.
Az egyes részek közötti átkötő elem a Lucifer vezette Ádám- casting. A darab rendezője ezzel is görbe tükröt tart a valóság show- özönben élő társadalomnak. Ezen a színházi estén a Lucifer show az a reality, amely ítélet és kritika nélkül idézi fel a magyar történelem egyes fejezeteit. Ádámok és Évák szerelemkeresése fullad kudarcba a história viharaiban. Külön csavar a rendezésben, hogy mindenki fő- és mellékszereplő egy időben, ezzel is jelezve a percemberek, önmaguk nagyságában biztos "kicsinységek" mulandóságát. Az egyes korokat idéző zenék Darvas Ferenc kiváló zongorajátékával kelnek életre.
Verebes István kabaréja október 25-én újra a József Attila Színház színpadán.