A 2011. őszig videóit csak hobbiból feltöltögető dubsteppes fenegyerek egy csapásra robbant be az internetes köztudatba, amikor a Pumped Up Kicks című slágerdubstep-zenére egy elképesztő koreográfiát mutatott be (a letöltések száma már 77 milliónál tart - gyakorlatilag a legnézettebb táncos a műfajban). Ez a videó gyorsan meghozta a 29 éves Marquese-nek a szakmai elismerést: nagy cégek sora dolgozott már azóta vele különböző reklámvideókban, amikben sokszor különösebben nagy ötlet nélkül állítják középpontba a gumitestű sztárt.
Az egyik francia autómárka is a dubstep-király "Nonstop"-ot kérte fel termékének népszerűsítésére. Az autót szolid háttérelemként beállító videó a "Hagyd vezetni a tested" falra festett szlogenje előtt zárul, s tulajdonképpen egy parkolóban felvett egyetlen kameraforgásból áll Marquese-zel a főszerepben.
De szintén "Nonstop" hihetetlen robotmozgását használták fel például fejhallgatók reklámozásához is, ahol a táncos a klinikai halál állapotából tér vissza egy műtőasztalon.