„Sok néző nagyon természetes módon reagál a meztelen test látványára, a szépségre, anatómiára vagy az állatiasságra csodálkozik rá ilyenkor, a pulzálást, a lüktetést éli meg. Másokban azonban az undor vagy a szégyen érzetét váltja ki a meztelen emberi test látványa. A meztelenség a szexualitás vagy a betegség témáját hívja elő leginkább az emberekben. Ugyanakkor saját emlékeiken túl kulturális képek, jelképek is megidéződnek bennük, a meztelen testről tanult képeink, mint a görög szobrok, a bűnbeesés előtti állapotok, természeti népek testkultúrája." - mondta el a koreográfus a 2013-as Pirkad és az azt megelőző 2012-es Ahogy azt az apám elképzelte című előadásai kapcsán.
A Pirkad lemeztelenített, radikális testisége után Hód Adrienn új produkciója érzelmi láncolatra fűzött fizikalitás. A folytonos mozgással létrehozott révületben megnyílik a tudatalatti. Szilánkos nemiség, ösztönből öklendezett áriák, a tabukkal szembemenő, vaskos, mégis finom, érzékeny humorú játék. Négy táncos szituatív torzókban, saját belső történelmükbe gabalyodva. Égi és földi minőségek alkudozása, győzelem a nagykörúti realitás felett. A darabot Marcio Canabarro, Cuhorka Emese, Garai Júlia és Molnár Csaba táncolják.