A 2017-es feldolgozás a GGTánc Eger és a Miskolci Balett közös produkciójaként került a nézők elé, melynek különlegessége nemcsak a koreográfiában rejlett, hanem a Csepi Alexandra nevével fémjelezett dramaturgia szokatlan megközelítésében is. Az előadás az eseményeket visszafelé elmesélve dolgozta fel. Velekei László ezúttal arra kereste a választ, mennyiben korlátozza egy pár megegyezésének lehetőségét az ellenséges közhangulat, volt-e esélye Annának és férjének a megoldások megtalálására. Hangsúlyosabb szerepet kap az anya–gyerek kapcsolat, új szereplőként jelenik meg a darabban a Végzet szürreális karaktere, amely összeköti a szálakat és jelen van a sorsfordító jelenetekben.
A darabban számos fiatal táncművész kapott először lehetőséget főszerep megformálására.
A győri bemutató nagy meglepetése Marjai Lili Anna volt, aki 2013-ban végzett a Táncművészeti Egyetemen Szőnyi Nóra osztályában, és évfolyamából többedmagával azonnal a Győri Baletthez szerződött. A tavalyi Taps-díjas táncművész több kiemelt feladat után először debütálhatott címszerepben Anna megformálójaként. A fiatal művész kimagasló színészi játékkal táncolta el szerepét, igazolva ezzel, hogy a magyar balettművészek karaketerformáló képessége nemzetközi színvonalú. Karenin megszemélyesítője Artem Pozdeev, a vonzó Vronszkijt a romantikus karakterű Jekli Zoltán táncolja, aki A skarlát betű táncszínházi feldolgozásában nyújtott emlékezetes alakítást Dinsdale tiszteletesként. Az év végéig 16 előadáson bemutatott darab alapját Max Richter műveiből válogatták.