Az oldal közzétett például egy jelentést az Egyesült Államok 50 legnagyobb balett-társulatának vezetői fizetéseiről, nemek szerinti bontásban. Íme néhány érdekes eredmény:
- a legnagyobb szakadék a női és férfi művészeti vezetők fizetése közt mutatkozott
- a művészeti vezetőknek kevesebb mint egyharmada nő
- 2017-ben a női művészeti igazgatók fizetése így aránylott az ugyanazon pozícióban lévő férfiak fizetéséhez képest: 68 cent:egy dollár
- A 10 legjobban kereső művészeti vezető közül csak egy volt nő 2017-ben
- A legmagasabban fizetett férfi művészi igazgató 900.000 dollárt keresett 2017-ben, míg a legjobban fizetett női művészi vezető 325 000 dollárt vitt haza.
Az ügyvezető igazgatók esetében már biztatóbbak a számok:
- a vizsgált hároméves periódusban, 2015 és 2017 között az ügyvezető igazgatók 43 százaléka volt nő
- bár 2016-ban még a női ügyvezetők 90 centet kerestek a férfi kollégáik egy dollárjához képest, ez a szakadék 2017-re 98 centre csökkent
- 2017-ben az első három legjobban fizetett ügyvezető nő volt
- a legjobban fizetett ügyvezető is nő volt 2017-ben az 540.570 dolláros jövedelmével
- a leginkább alulfizetett ügyvezető igazgató is nő volt: ő 32.692 dollárt vitt haza
A Joffrey Ballet jogásza, Liza Yntema által alapított Data Dance Project további genderalapú statisztikák elkészítését tervezi, azt remélve, hogy idővel ezek a kemény adatok elindítanak valamiféle változást a nemi egyenlőség útján.
A jövőben igazgatósági tagok, fesztiválszervezők, vendégelőadók és koreográfusok adatait igyekeznek megvizsgálni. Adataikat egyébként 990 kérdőív és a GuideStar nevű statisztikai oldal, valamint egy 80 kérdésből álló kérdőív alapján szerezték.