Az egykor a berlini iparművészeti múzeumnak otthont adó Martin Gropius Bau tizennyolc termében háromezer négyzetméteren berendezett kiállítás főleg a művész életének utóbbi éveire koncentrál, a felemás kínai modernizációra, valamint Kína és a Nyugat viszonyára reflektáló alkotásokat vonultatva fel.
A kínai politikai és társadalmi viszonyok kritikusaként is ismert Aj Vej-vej jelenleg dolgozhat és alkotásait értékesítheti is külföldön, ugyanakkor nem rendezhet kiállítást a hazájában, nem kap útlevelet és állandó megfigyelés alatt tartják. A számos, kifejezetten Berlin számára készített installációt felvonultató Evidence (Bizonyíték) címet viselő tárlatot egy sor rendezvény, előadás kíséri, amelyek fő témája a művészet, a politika és a szólásszabadság kapcsolata.
A rendezők azzal számolnak, hogy a július 13-áig meghosszabbított kiállítást az utolsó héten még mintegy 150 ezer látogató keresi fel.