A művészfotózást intenzíven nyolc éve művelő Marjai Judit kiállításait mindig jelentős visszhang kíséri. Az egyszerre több utat bejáró művész korábban hol provokatív női vagy tabutémákat feszegetett, hol ismert embereket fordított ki látszatfelszínükből fotóival. A 2006-ban megrendezett Káder-kiállítás fotósorozatában az ismert írónőt, Karafiáth Orsolyát egy kádnyi húslevesben és más léthelyzetekben megörökítő fotók azonnal közforgalomba kerülő ikonikus képekké váltak. A 2009-ben, az utolsó napjaiban a halállal szembenéző Bacsó Pétert megörökítő felkavaró, festményszerű sorozat komoly visszhangot keltett és Marjait felkérték egy a 2009. Filmszemlét kísérő fotókiállítás megrendezésére.
Marjai Judit képeivel, szövegeivel kilép a "hypertérbe": a kortárs művészek között talán a legintenzívebben nyomult be a social media terepére. Rendkívül látogatott facebook és blog felületein szinte folyamatos kiállítás zajlik, interaktívvá teszi műveit és azok befogadását.
2011-es Halál a konyhában című kiállítása azokról az élelmiszerekről szólt, amelyeket mi magunk állítunk elő, hogy aztán magunkat és környezetünket mérgezzük velük. A fotókon olyan ismert személyiségek köszöntek vissza, mint Bódis Kriszta, Dénes Dóra, Fábry Péter, Karafiáth Orsolya, Orgon Albert, Sára Kata, Ugron Zsolna vagy Wahorn András.
A Hideg és Meztelen egy alkotó beérkezésének kiállítása. Marjai új képei frissek és felkavaróak. Kövér hölgy-sorozatában a nagyméretű festővászonra nyomott fotók az élet, a dionüszoszi báj és a halál táncát idézik. A modell, a titokzatos M. óriás méretei és kövérsége szépséggé szelídül a képeken. A kiállítási anyag mintegy egyharmadát kitevő további képekről egy fregoliról hidegkék fényben függő halott lények merednek a nézőre; egy hal, egy nejlonba csomagolt férfinő, egy kabuki álarcos menyasszony és egy letapasztott szájú nyúl. Fétis, szexualitás fagyponton.
A kiállítás február 18. és 24. között látogatható az A38 Hajón.