A bátrabbak a plakát előtti CASTING feliratra állva egy különleges szereplőválogatás élményét élhetik át, éjjel pedig a rendező dorgálásában részesülnek, amiért megzavarják a pihenésben. Mindez persze egy ötletes reklám, méghozzá a legendás magyar rendezőről, Kertész Mihályról, azaz Michael Curtizről szóló életrajzi noir, a CURTIZ – A magyar, aki felforgatta Hollywoodot című film reklámja.
Michael Curtizről kevesen tudják, hogy Oscar-díjat kapott a Casablanca című filmklasszikus rendezéséért, még kevesebben, hogy magyar volt és rendkívül nehéz természetű.Munkájában a maximumra törekedett, színészeivel gyakran modortalanul és agresszíven viselkedett, de zsenialitását bizonyítja, hogy több mint 170 filmet készített élete során, melyeknek nagy része kasszasiker volt.
A 42. Montreali Filmfesztiválon fődíjat nyert alkotást szeptember 12-től közel 40 hazai mozi tűzi műsorára Budapesten és vidéken. Az alkotók – Topolánszky Tamás Yvan, a film rendezője és Sümeghy Claudia, a film producere – a Laboratory Groupot bízták meg a film kampányötletének kidolgozásával. Így született többek között az az interaktív citylight, melynek segítségével az alkotók Curtiz megosztó karakterét szeretnék közelebb hozni a közönséghez. A kivitelezésben a JCDecaux és a JUNO11 Pictures produkciós ház segített.