A többségében transzparens, néha zárt tömeget alkotó szobrai egyéniség nélküli, arctalan figurák, a tömegemberek prototípusai. Minden alkotását egyfajta szakrális aura vesz körül, művei transzcendens jelentést hordoznak.
A szobrok létrejöttére hatással volt a pandémia, a bezártság kollektív érzése.
A művész alkotói formanyelvében a hangsúly átkerült a részletekre, a kitakart és a látható emberi arc elemeire, valamint középpontba került a személyes jelleg megörökítése. A személyességet hangsúlyozzák például Majoros Döbrösi Laura színésznőről alkotott munkái is, melyek a példaképeket tematizálják.
Majoros Áron Zsolt a Magyar Képzőművészeti Egyetem szobrász szakán végzett Kő Pál tanítványaként.
Általában fémből készült antropomorf alkotásainál a formára helyezi a hangsúlyt, alaptémái az ember és a tér.
2002-ben mutatkozott be szobrászként Svájcban, azóta Magyarország számos pontján nyílt kiállítás a munkáival. Első önálló tárlatának 2009-ben az Epreskert adott otthont. Köztérre is alkot, láthatók szobrai Budapesten, Csömörön és Mosonmagyaróváron, valamint a vasad katolikus kápolna fából faragott korpusza is az ő munkáját dicséri.
Az online kiállításmegnyitóra május 21-én 18 órakor kerül sor a Hegyvidék Galéria Facebook-oldalán és honlapján.
A tárlat május 25. és július 10. között élőben is megtekinthető regisztrációs jegy vásárlásával.
Fejléckép: Percepciók - Laura (forrás: Majoros Áron Zsolt)