Ella Milch-Sheriff operát írt Hannah Arendt és Martin Heidegger szerelmi viszonyáról Die Banalität der Liebe címmel – ami meglehetősen merész téma, tekintve, hogy a férfi rokonszenvezett a náci eszmékkel, a nő pedig zsidókat bújtatott a háború alatt. Az operát Regensburgban mutatták be január 27-én.
Február 20-án, miután a társulat már három hete nem játszotta a művet, az este karmestere lemondott, így Török Leventének kellett beugrania. "Egy rövid beszélgetésre volt csupán idő, amikor Török néhány ötletet és egyéni meglátást osztott meg a többiekkel, mielőtt a zenekari árokba léptek volna” – írja az előadáson jelen lévő zenetörténész-kritikus, Norman Lebrecht. –
A beugró előadás olyan erős volt, hogy azt gondolhatom, ez a fiatalember messzire jut majd.
A fiatal karmester 1993-ban született, a Bartók Béla Zeneművészeti Szakközépiskola után Bécsben tanult tovább, de dolgozott már a budapesti Operaházban is. 2015 óta a Regensburgi Operaház tagja. (Slipped Disc, Papageno)

hírlevél








