Zenés színház

Alföldi Róbert Chicagót rendez az Átriumban

2018.05.16. 08:30
Ajánlom
Az Őrült Nők Ketrece négy éve tartó sikersorozata után az előadás alkotói idén új musicalt mutatnak be az Átriumban. A szereposztásban helyet kapott Fekete Ernő, Hámori Ildikó és Hernádi Judit is.

Ezúttal John Kander, Fred Ebb és Bob Fosse világhírű, Chicago című darabját viszi színre Alföldi Róbert, a magyar szöveget ismét Ugrai István jegyzi, a zenei vezető Csengery Dániel.

A rendező a május 13-án tartott olvasópróbán ismertette koncepcióját: a Magyarországon eddig bemutatott előadásokkal ellentétben Alföldi Róbert egy giccstől mentes előadást szeretne létrehozni, amely a boldogság és a boldogulás keresésére fókuszál, a darab a „tradicionális” színrevitelekhez képest sötétebb, a szereplők valós társadalmi közegét ábrázoló tónust kap.

Billy Flynn ügyvéd szerepében Fekete Ernő és Brasch Bence, Velma Kellyként Parti Nóra, Roxie Hartként Sodró Eliza és Huzella Júlia láthatóak majd, az egyedire hangolt Konferanszié szerepében, Morton Mamaként Hernádi Judit és Csarnóy Zsuzsa, Fred Caselyként Figeczky Bence, Amos Hartként Mihályfi Balázs, Mary Sunshine-ként pedig Bercsényi Péter lép színpadra. A cellalányok szerepében Fodor Annamária, Hollai Anna, Nagy Anikó, Tornyi Ildikó és Vásári Mónika látható majd nyolc táncos kíséretében. A jelmezeket Tihanyi Ildi, a díszletet Kálmán Eszter tervezi, a koreográfus Vári Bertalan, az előadásban közreműködik a Ketrec bővített zenekara.

Az előadás bemutatója június 23-án lesz, az első három előadás már teltházas, a júliusi előadásokra még kaphatók jegyek.

Hernádi Judit legutóbb a Fidelio beszélgetésén mesélt egy június 7-én megjelenő izgalmas kiadvány kapcsán. Erről itt olvashatnak.
KULT50: Hernádi Judit, Nyáry Krisztián és Szikszai Rémusz trendekről és brandekről

Kapcsolódó

KULT50: Hernádi Judit, Nyáry Krisztián és Szikszai Rémusz trendekről és brandekről

Hernádi Judit színművésznővel, Molnár Barbara újságíróval, a Fidelio Magazin főszerkesztőjével, Nyáry Krisztián irodalomtörténésszel és Szikszai Rémusz rendezővel beszélgetett a június 7-én megjelenő KULT50 kiadvány kapcsán a kultúra és az alkotók helyzetéről Rónai Egon.

Programkereső

Legnépszerűbb

Vizuál

Így buliztak régen a sztárok az Oscaron

Közeledik az idei Oscar díjátadó, felkészülésnek megmutatjuk, ki kivel mulatott vagy épp sutyorgott a szünetekben az ötvenes évektől a kilencvenesig. Galéria!
Klasszikus

Megszólalt az ELTE Zenei Tanszékének vezetője a pénzelvonás kapcsán

Múlt héten jelent meg az a közlemény, amelyből kiderült, hogy az ELTE BTK-t érintő 250 millió forintos forrásmegvonás miatt szeptembertől nagyon nehéz lesz megoldani a zongora- és a magánének-oktatást a Zenei Tanszéken. A Fidelio kérdéseire Bodnár Gábor tanszékvezető válaszolt.
Vizuál

Bálványozta a közönség, bolondokházában végezte – 175 éve született Munkácsy Mihály

Stílusát romantikus realizmusnak nevezik, amelyre nem hatottak lényegesen a modern festészeti irányzatok. Első sikerét 1869-ben aratta Az ásító inas című képpel, amelynek témáját saját korábbi életéből vette.
Plusz

Új remény – Művészek a rákkal küzdő magyar kajakosért

A Fidelio kezdeményezésére művészek is segítik Tóth Róbert ifjúsági Európa- és többszörös magyar bajnok kajakos gyógykezelését. Már felajánlotta segítségét Miklósa Erika, Polyák Lilla, Náray Erika és Józan László. A Fidelio örömmel fogadja a további művész támogatókat!
Klasszikus

Hogyan hangzik Jerikó lerombolása a zene nyelvén? Händel a Zeneakadémián

Händel a barokk kor monumentális komponistája, zenéjének fensége máig megőrizte fényét. A Joshua viszont még hozzá képest is grandiózus.

hírlevél

A kultúra legfrissebb hírei, programajánlók és exkluzív kedvezmények minden szerdán a Fidelio hírlevelében

Ezt olvasta már?

Zenés színház gyász

101 évesen elhunyt Hilde Zadek szopránénekesnő

Elhunyt Hilde Zadek német-osztrák operaénekesnő, a 20. század egyik legjelentősebb szopránja.
Zenés színház magazin

Egy piszok erős nő az arab világban – A víg özvegy Dubajban

Állva tapsolta a közönség az Operettszínház A víg özvegy című előadását Dubajban, ahol három alkalommal látható Szabó Máté rendezése ezekben a napokban. Az alkotókat még az első előadás előtt sikerült utolérnünk.
Zenés színház interjú

Kurtág és a történelem angyala

Zenetörténeti jelentőségű eseménynek számított Kurtág György első operájának premierje 2018. november 15-én. A Samuel Beckett Fin de partie (Végjáték) című drámájából komponált operát a milánói Scalában mutatták be. Fazekas Gergely zenetörténész, a Zeneakadémia tanára a műről készülő dokumentumfilm forgatócsoportjának tagjaként jelen volt. Kifaggattuk.
Zenés színház

Trianonról szóló zenés művet keres az Operettszínház

A trianoni békeszerződés aláírásának körülményeit és az ebből származó veszteségek megismertetését és feldolgozását szolgáló zenés színpadi mű megírására hirdet alkotói pályázatot a Budapesti Operettszínház.