Mit tartalmaz a részvételi díj?
Az utazások részvételi díja személyenként, kétágyas szobában történő elhelyezéssel értendő, a mindenkori programleírásban megjelölt szolgáltatásokat tartalmazza. A programok általában nem tartalmaznak reggelin kívüli főétkezést, a választás szabadságát meghagyjuk kedves utasainknak. A helyi idegenvezető vagy a csoportkísérő szívesen ajánl a kívánságaiknak megfelelő éttermet.
Tudok-e felár ellenében magasabb kategóriájú operajegyet vásárolni?
A legtöbb csomagunk közepes árkategóriájú jegyeket tartalmaz, némely esetben feltüntettük a részvételi díjnál a feláras jegyvásárlási lehetőséget is. Ezen felül is tudunk - a jegyek elérhetőségének függvényében - magasabb kategóriájú jegyeket biztosítani.
Van-e lehetőség az utazás meghosszabbítására?
Általában igen, ez minden esetben az adott úthoz tartozó légitársasági feltételek függvénye. Az esetleges hosszabbítás plusz költségeiről és feltételeiről szívesen küldünk tájékoztatást.
Hogyan tudom befizetni a részvételi díjat?
A visszaigazolásunk mellékleteként küldött díjbekérő alapján az utazási díjat átutalhatja K&H számlánkra, illetve befizetheti a Convention Budapest Kft. irodájában.
Miért vannak az árak euróban megadva? Csak euróban fizethetek?
A forint árfolyamának instabilitása miatt árainkat euróban tüntetjük fel. A befizetés történhet euróban, illetve a K&H Bank befizetés napján érvényes deviza eladási árfolyamán.
Miért vissza nem térítendő az előleg? Jóváírható az összeg egy Önök által szervezett másik útra?
Az előleget azért nem áll módunkban visszafizetni, mert a jegyeket a foglalás pillanatában megvásároljuk és a vételárat nem kapjuk vissza. Gyakran ugyanez vonatkozik a repülőjegyekre, egyes esetekben a szállásfoglalásra is.
Megválaszthatom-e a nézőtéri helyemet?
Foglaláskor csak a jegyet biztosító külföldi partner által meghatározott kategóriát tudjuk garantálni, a kategóriára vonatkozó pontos hely (sor, ülésszám) a mi számunkra is ismeretlen. Természetesen törekszünk az adott időpontban elérhető legjobb helyek biztosítására, de felelősséget kizárólag az adott jegykategóriára tudunk vállalni. Több jegy vásárlása esetén a jegyek nem mindig szólnak egymás mellé.
Mikor esedékes a hátralék?
A hátralék az utazás előtt 30 nappal esedékes, kivéve, ha az adott utazásra speciális szabályok vonatkoznak.
Mikor kapom meg a részvételi jegyet?
Utazás előtt, 3-5 nappal, a tájékoztató e-mail szerint, melyet akkor küldünk ha a teljes összeg fizetve van.
Mit kell tennem, ha már véglegesített foglalásomat betegség miatt le kell mondanom?
A lehetőségekhez képest, a lehető legrövidebb időn belül értesíteni kell munkatársainkat (24 órán belül), hogy a szükséges lépéseket megtehessük, hiszen a szerződési feltételekben foglalt lemondási határidők alapján kötbéres az út, így minden nap számít.
Utazik-e a csoporttal kísérő?
Nem minden esetben utazik kísérő Magyarországról, utazásaink egy részénél helyi, ám minden esetben magyarul beszélő idegenvezető várja Önöket.
A szálláshely csillagainak a száma mindig megfelel a hazai normának?
A csillagok számát és a minőség besorolását mindig az adott ország felügyeleti szervei végzik el, így a követelmény rendszer is eltérő lehet a hazai besorolástól.
A repülőgép menetrendje változhat?
Sajnos a légi közlekedés sajátosságaiból fakadóan bármikor előfordulhat menetrendváltozás, amelyre az Általános szerződési feltételekben fel is hívjuk a figyelmet. A gyakorlatban a repülõjáratok, charterjáratok menetrendje változhat, ennek befolyásolására lehetőségünk nincs, így a menetrend változás nem befolyásolja a részvételi díjat.
Fontos, hogy az útlevélben szereplő utasneveket adjam meg?
Igen, minden esetben elengedhetetlen, mert a repülőjegyet, buszjegyet egyéb utazási dokumentumokat arra állítjuk ki, melynek későbbi módosítása csak díj ellenében lehetséges. Egyes kirívó esetekben pl. menetrendszerinti járatra történő repülőjegy foglalásnál nincs lehetőség javításra, a repülőjegyet újra meg kell vásárolni.
Ha utazásom során panasszal kívánok élni, fel kell venni a helyszínen jegyzőkönyvet?
Igen, ennek megtétele elengedhetetlen, későbbi ügyintézéshez megléte alapfeltétel. Probléma esetén célszerű irodánkat is ügyeletei számunkon értesíteni, hogy minél hamarabb orvosolni tudjuk a problémát.
Mire jó az útlemondási biztosítás?
Ha az utas betegség, baleset vagy káresemény miatt nem tud az utazáson részt venni, a biztosító megfizeti az utas kárának a biztosításban meghatározott mértékét. Az akadályoztatás okának és a bizonyítás módjának részleteit a biztosítási szerződés tartalmazza.
Miért célszerű utazási biztosítást kötni?
Az esetleges gyógykezelés költsége akár a nyaralás árának ötszöröse is lehet. Az EU- kártya illetve a bankkártyához igényelhető kiegészítő biztosítás, de az utazókat még ezek használata mellett is könnyen érheti meglepetés, ezért mindenképp javasoljuk az utasbiztosítás megkötését utazási irodánkban.