65 millió dollárba kerül a Spider-Man: Turn Off the Dark című musical kiállítása, a költségek a technikai újdonságok miatt rúgnak ilyen magasra. A Broadway történetének legdrágább zenés darabjának bemutatójának időpontját többször módosították - a legutóbbi kéthetes késés négymillió dollár bevételkiesést eredményezett -, a producerek tehát úgy döntöttek: a show-nak el kell indulnia.
A Pókember-musicalt nagy izgalommal várták a U2- és a képregényrajongók, akik blogok és újságcikkek tanúsága szerint nem elégedettek a látottakkal. Azt panaszolják a legtöbben, hogy technikailag az előadás korántsem tökéletes. Az első este 24 perces késéssel tudtak csak kezdeni az 1900 férőhelyes színházban, mert nem voltak felkészülve ekkora tömegre a szervezők, és ötször állt le az előadás.
Az első felvonásban a főszereplő belegabalyodott a hevederbe és a zsinórokba, a fináléban pedig néhány méterrel a közönség feje fölött lógva maradt. 45 másodperc alatt szabadította ki a stáb Reeve Carney-t. (A nézők egyébként nagyon szerették a repkedéseket, visítoztak is rendesen.) A szünet hosszabbra nyúlt a vártnál, több mint fél óra után a közönség türelmetlenül tapsolni kezdett, mire a produkció színpadmestere beleszólt a mikrofonba: "Emberek, tudom, mit gondolnak, és elnézésüket kérjük." Ez nyugtatóan hatott. Az ötvenperces második felvonás viszonylag rendben lement az első este. Sokan kísérleti nyúlként aposztrofálták magukat, amit egy hölgy hangos bekiabálással jelzett is. Őt kifütyülték.
A legtöbb néző - még a zene miatt érkező U2-rajongók is - úgy kommentálja az előadást, hogy jó, de ha nem tökéletesedik az oly nagyon beharangozott technika, bizony nem éri meg a pénzt a Pókember-musical. (A premier előtti esték 140 dollárba is kerülhetnek személyenként.) Mások szerint a dramaturgiával is vannak gondok, de egy hatéves néző ezzel mit sem törődve annyit jegyzett meg: "Némely rész egészen izgalmas volt, mert még sose láttam embereket repülni."