Az opera premierjére március végén került sor. Fogadtatása hasonlóan alakult, mint az 1709-es velencei bemutató visszhangja, jóllehet a beszámolók szerint egyöntetűbb volt. A fiatal Händel művének első előadását ugyanis, bár többször is félbeszakította a lelkes éljenzés, fanyalgó hangok is kísérték, mivel a Tacitus és Suetonius nyomán készült Grimani-libretto a szereplők szatirikus ábrázolásával napi politikai-hatalmi harcokra utalt.
Az irónia leplezetlen megnyilvánulásait a 21. századi német közönség azonban kifejezetten vonzónak és frissnek találta. Az ARD televízió műsorában megszólaló nézők meglepőnek, meghökkentőnek, de nagyszerűnek tartották Kovalik rendezését. Volt olyan, aki életében először járt operában, ezért is döbbentette meg, hogy mást kapott, mint amire számított. Egy rutinos operarajongó hasonló élményről számolt be: "Ez a darab valami teljesen mást nyújtott, mint amit valaha láttam, de a színháznak mindig joga van azt mutatni, amit jónak tart."
A német ARD televízió beszámolója szerint "senki által nem várt szenzációt" élt meg a giesseni színház. Kovalik Balázs ugyanis egy óvodába helyezte az Agrippina hatalmi harcokról, a nagypolitika őrületéről szóló cselekményét.
Az alábbi, a produkció képi világát bemutató galéria elemeit a jobb alsó sarokra kattintva tekintheti meg.