Zenés színház

Máté Péter és Cserháti Zsuzsa legszebb dalai a Városmajorban

2011.08.20. 10:51
Ajánlom
Augusztus 28-án, vasárnap 19:30 órától Máté Péter és Cserháti Zsuzsa legszebb és legismertebb dalai csendülnek fel a Városmajori Szabadtéri Színpadon. Legyen a Fidelio vendége az előadáson!

A tavalyi nagysikerű margitszigeti koncert folytatásaként az idén a Városmajori Szabadtéri Színpadon kerül sor az Egy darabot a szívemből című emlékkoncertre, részben új előadói gárda közreműködésével. Máté Péter és Cserháti Zsuzsa dalaival augusztus 28-án búcsúzik a 2011-es Budapesti Nyári Fesztivál.

A két felvonásból álló esten Máté Péter eredeti zenekara, a Főnix kíséri az énekeseket, fúvósokkal kiegészítve, Ruff Tamás vezényletével. A műsor első részében Máté Péter slágerei - Elmegyek, Egy darabot a szívemből, Hull az elsárgult levél, Azért vannak a jó barátok...  - hangoznak el Csonka András, Vastag Tamás és Szomor György előadásában. A második részben Cserháti Zsuzsa örökzöld dalaiból ad elő válogatást Fehér Adrienn, Fésűs Nelly és Jónás Andrea. Felcsendül többek között a Porsche szerelem, az Édes kisfiam, a Kicsi gyere velem és a Hamu és gyémánt.

Kérdésünk: Melyik előadó énekelt együtt Cserháti Zsuzsával?

A helyesen válaszolók közül hárman lehetnek a Fidelio vendégei az augusztus 28-i előadáson.

Jegyek országosan kaphatók az ismert jegyirodákban. Jegyvásárlás kezelési költség nélkül online: szabadter.jegy.hu, személyesen a Szabad Tér Jegyirodában (Nagymező u. 68.) vagy a helyszínen. Rendelés telefonon: 06 1 / 301 01 48

Programkereső

Legnépszerűbb

Klasszikus

Varázslatosan festő koncertközpont épül Münchenben

Az osztrák Cukrowicz Nachbaur Architekte mérnökei építik azt a koncertpalotát, amelynek nagytermében 1800 néző kaphat majd helyet.
Klasszikus

Fidelio Klasszik: Bérczes, Elsässer, Tóth Vera

A Fidelio és a Klasszik Rádió közös magazinműsorának következő adása július 14-én lesz hallható a 92.1-en.
Vizuál

Frida hétfőnként is fogad

A nagy érdeklődésre való tekintettel július harmadik hetétől hétfőnként is látogatható a Nemzeti Galériában a Frida Kahlo-kiállítás.
Vizuál

Száz ólomkatonát cserélt egy vetítőgépre és az egész élete megváltozott

70 film, öt feleség, kilenc gyerek. A 100 éve született Ingmar Bergman titkát próbálják megfejteni hozzátartozók, munkatársak, kutatók, köztük a rendező egykori asszisztense, a magyar származású Katinka Faragó a legendás svédről készült dokumentumfilmben.
Jazz/World

Ezeket a jazzlemezeket hallgasd meg júliusban!

Új – régóta időszerű – sorozatunkban havonta ajánlunk hallgatásra érdemes lemezeket a frissen megjelent magyar és külföldi kiadványok közül. Az első cikk jogán megengedjük magunknak, hogy az előző hónapok terméséből is válogassunk.

Támogatott mellékleteink

Ezt olvasta már?

Zenés színház interjú

Dolhai Attila: „Egészséges versengés van bennünk”

Hagyomány és újítás jegyében rendezik meg hatodik alkalommal a nagy sikerű Palotakoncerteket a budai Vár gyönyörű díszletében. Bemutatjuk a húsz szólistát: elsőként az Operettszínház jól ismert és szeretett bonvivánját, Dolhai Attilát kérdeztük.
Zenés színház kritika

A mi Chicagónk

A Chicago a minőségi szórakoztatóipar egy legsikerültebb darabja. Nem azért persze, mert igen jól meg van csinálva. Inkább azért, mert jól ki van találva. Nemcsak a társadalmat leplezi le, de önmagát is. Alföldi Róbert rendezésében, a Kultúrbrigád és az Átrium előadásában pedig a mi, honi állapotainkat is.
Zenés színház interjú

„A Marica grófnőnek minden száma sláger”

A Fertő-tó partján, Mörbischben láthatja a közönség Kálmán Imre örökzöld alkotását, a Marica grófnőt, amely zeneileg és látványosságában is lenyűgözőnek ígérkezik. A produkcióról a Seefestspiele Mörbisch művészeti vezetőjét, Peter Edelmannt kérdeztük.
Zenés színház interjú

"Szeretni kell és pont" – A nő kétszer

Kálmán Imre Cirkuszhercegnőjének kétestés, margitszigeti bemutatójának primadonna szerepében július 20-án Dobó Enikő, 21-én pedig Eperjesi Erika látható majd. A két „Fedórát” szerepükről és az előadásról kérdeztük.
Zenés színház kritika

Dadaista baba

Kortárs-ifjúsági-abszurd-bábopera – a négy jelzőből egy is elég, hogy a közönség előre tudja, nem szokványos élményben lesz része. Vajda Gergely Az óriáscsecsemő című darabja nem csupán megfelelt elvárásainknak, de felül is múlta azokat.