Keszei Bori operaénekesnő: "Az Operaház vitathatatlanul erős tényezője a hazai kulturális életnek, ám az emberek többségének ez leginkább a patinás épületet és a presztízst jelenti. Itt az ideje, hogy a nem gyakori operalátogatók is lássák: itt fiatalok is vannak, a műfaj új és avatott zászlóvivői. Ezért örülök, hogy látják az arcunkat."
A plakátok és az új műsorkalendáriumok arculatának, képi világának letisztult eleganciája az idősebb generációnak kíván megfelelni, ám lendületességével az új közönség felé nyit. Épp így a kínálat is: az évad első premierje, A kékszakállú herceg vára olasz alkotócsapata 3D-s vizuális technikát alkalmaz az Operaházban - a közönség speciális szemüvegben nézheti meg Bartók zenedrámáját. A patinás színház őrzi ugyan a régi hagyományokat, de mindig képes megújulni, erről tanúskodik a műsorkínálat és az új műsorpolitika, amely sok lehetőséget ad az új generációnak - fiatalok játszanak a fiatal közönségért. A legdivatosabb közösségi portálon több ezer rajongó követi nyomon az Operaház életét, lájkolnak, kérdeznek és kommentelnek a fiatalok. Az opera és a balett ma már nemcsak kultúra, hanem divat is. Ennek szellemében indult a plakátkampány.
"Jó ötletnek tartom a nagyszabású plakátkampányt, de különösképpen azt, hogy végre a balett műfaj is teret kapott. Remélem, az óriásplakátok nemcsak a bérletváltásra hívják fel az emberek figyelmét, hiszen az volna a jó, ha lassan az arcunkra, a nevünkre is bejönnek a vendégek az előadásokra. Idén nemcsak a megszokott helyeken (Andrássy út), találkozhatnak plakátjainkkal a járókelők, hanem a metróaluljárókban és az Operától távol eső kerületekben is. Meglepő módon elterjedtem és ez nagyon jó érzés!" - mondja a kampánnyal kapcsolatban Bajári Levente, a Magyar Nemzeti Balett első magántáncosa.