Konstantin

Elnyerte a Superbrands címet a Budapesti Operettszínház

2011.05.28. 09:35

Programkereső

A Budapesti Operettszínház 2011-ben elnyerte a Superbrands címet, melyről 17 tagú, független szakemberekből álló zsűri döntött.
Superbrands
Superbrands

A Superbrands azon márkák előtt tiszteleg, melyek kiemelkedő sikereket értek el, illetve e kivételes eredmények fenntartásáért dolgoznak. A Brand Council, mely 1995-ben jött létre Nagy-Britanniában, ma már 87 országban működik és minden országban létrehoz egy független és önkéntes bizottságot, amelynek legfőbb feladata annak biztosítása, hogy azonos ismérvek alapján csak az arra érdemes márkák kaphassák meg a Superbrands státuszt.

A szakértői bizottság tagjai a márkákat a következő elv alapján értékelik: "Superbrands az a márka, amely a saját területén kitűnő hírnevet szerzett. A márkához kapcsolt értékek olyan érzelmi és/vagy kézzelfogható előnyöket nyújtanak, melyeket a fogyasztók elvárnak és elismernek."

A bírák figyelembe veszik még az adott brand tradícióját, történelmét, piaci szereplését, a márka reputációját, a vállalat goodwilljét, etikai megítélését, közismertségét, tudatos innovációját, márkastratégiáját stb.

Az elismerés megmutatja, mely márkák szolgálhatnak példaként azon hazai piaci szereplők számára, amelyek fejlődni és tanulni szeretnének a jövőben a márkaépítés tekintetében.

A díj olyan pozitív visszajelzés a Budapesti Operettszínházról, amely szakmai alapon emeli a legjobbak közé. A díjat odaítélő zsűri az ágazat elismert szakembereiből áll, akik döntésükkel tanúsítják "márkánk" eddigi sikerességét. A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, hiszen sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet az elismerésre.

A Superbrands elismerés célja, hogy erősítse az adott márka pozícióját, növelje hírnevét, presztízsét.