Árpád

Leleplezés az Operában - a győztes plakátarc

2013.06.28. 14:27

Programkereső

Június 27-én délután kettőkor leplezték le az Operaház első civil reklámarcát ábrázoló óriásplakátot a Pasaréti úton. A dalszínház április végén hirdetett plakátarc-versenyt a legnagyobb közösségi portál Opera-oldalának látogatói között.

A beérkező pályázatok száma és minősége egyaránt felülmúlta az előzetes elvárásokat. A győztes július közepéig lesz az Opera hivatalos reklámembere, bérletek pedig június 30-ig válthatók még a jövő évad előadásaira.

A jelentkezők feladata az volt, hogy az Operaház tavaszi imázskampányának három kiválasztott plakátja előtt kreatív, fantáziadús fotót készítsenek magukról, hogy aztán - a kiírás szerint - a legtöbb tetszésnyilvánítást bezsebelő fényképhős legyen az intézmény rajongói plakátarca. A győztesről az Opera profi kreatív csapata készített műtermi fotót, majd óriásplakátot, így az elkötelezett operarajongó személyesen reklámozhatja a Magyar Állami Operaház 2013/14-es évadát.

A győztes, Párkányi Katalin, aki versenyzáráskor 720 szavazattal vezetett, csütörtöktől az ország három pontján, Budapesten, Szegeden és Győrben hirdeti az Opera és az Erkel Színház következő szezonjának programjait. A második helyezett Szalai Flóra (570 szavazat), a harmadik helyezett pedig Joósz Katalin és Preisz Lilla (484 szavazat) lett. Jutalmuk fejenként egy-egy két személy részére szóló tiszteletjegy a jövő évad első premierjére, a Falstaffra. Az eredeti versenykiíráson felül szakmai zsűri (Gács Tamás, Ókovács Szilveszter, Turkovics Monika, Végh Endre és Zsoldos Dávid részvételével) döntött a legkreatívabbnak ítélt fotókról. Szavazataik alapján Jávorszky György az OperaCafé reklámarca, Ihász Lilien, Ádám Dávid és Peresztegi Hanna az Opera 2013/14-es évada Gyermek- és Ifjúsági programjainak reklámarca, Oroszi Judit pedig az Opera "reklámkeze" lehet a jövőben. A pályázók legjobb képeiből harmincegy darabos válogatás is megjelent nyomtatásban az Opera-magazin mellékleteként.