Valér

Orgazmushangokkal reklámozzák Puccinit a svédek

2017.09.28. 11:13

Programkereső

Az egyperces videó végén a sok szeretkező ember hangja a Nessun dorma kezdetű áriává alakul.

Az opera old-school dolog, amit legfeljebb nagyestélyis hölgyekkel és frakkos urakkal lehet reklámozni, de a stockholmi operaház, a Folkoperan kreatív döntéshozói nem így gondolják. Az intézmény az Ingo Stockholm ügynökséggel dolgozott együtt, hogy megszülessen az Orgazmusok operája című kisfilm, egy Turandot előadás reklámja.

Mit lehet jobban eladni a szexnél?

És melyik műfaj beszél többet a vágyról, a szerelemről, a forró, erotikus vonzalomról az operánál? A Turandot is egy ilyen halálos vágy története: a száműzött tatár király fia, Kalaf kockára teszi az életét is, hogy megszerezze a császár lányának szerelmét.

Olyan társadalomban élünk, amely állandóan arra biztat, hogy ragadjuk meg az életet, de csupa felszínes módokon

- mondja Mellika Melouani Melani, a Folkoperan művészeti vezetője és igazgatója. "A mi előadásunkban szeretnénk megmutatni a sürgető vágyat és a teljes elköteleződést, amit az élet megragadása jelent. Ezt szimbolizálja az orgazmus a filmünkben."

Az Ingo Stockholm kreatív ügynökség egyik vezetője, Josefine Richards szerint az éneklés és az orgazmus ráadásul rendkívül hasonló testi tapasztalatok. "Mindkettő nagy fizikai élmény, amelyek endorfin és oxitocin termelődésével járnak. Ritka dolog manapság az ilyen kivételes erő és összpontosítás." (via AdWeek.com)